Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 15 februari 2008

A matter of survival

Tur att man har sportlov så man hinner uppdatera mellan varven. Ännu mer kul när folk undrar vem tex "ee" är. Igår fyllde coach je jämnt och jag har inte känt honom länge, men en mer ödmjuk coach på den nivån har jag aldrig varit med om. Grattis och hoppas allt fixar sig till slut. En annan coachkollega tror att han snart får sparken. Vet inte om det är ett önsketänkande, men det tror jag inte. Han måste ju ligga nära coach of the year eller nått med de resultat som han har, dock har undertecknad bättre stats både i år och genom tiderna. Såg Euroleague igår igen och jag bara älskar Dahlborns kommentar ang att det är jämnt i den israeliska basketligan (vem håller koll på sånt egentligen och varför?) för första gången sedan "Noah spikade ihop sin ark". Matcherna i Euroleague och kommentatorerna där är det bästa i mitt basketliv just nu. När Dahlborn säger att "xxx har fått sparken i Barcelona" och Jonte svarar "jaså?" så är det verkligen nyheter riktigt live om ni förstår.
Och GAIS har en ny britt på gång medan tränare tittar spelare i Bosnien. Undrar hur många nationaliteter som finns i laget nu, det börjar bli glest med gårdapojkar. Har lyckats skaffa mig en rejäl förkylning nu, var frisk en dag tror jag, kul kul och på måndag är det meningen att man ska släpa sig till jobbet igen. Tur att det bara är fem veckor kvar till påsklov. x sitter på andra datorn medan i är hos sin farmor, solen skiner och det vore kanske bra med en promenad.
/henrik

Inga kommentarer: