Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

lördag 16 februari 2008

If you can´t be good be lucky

Ser man på! GAIS vinner med 2-0 och mm gör mål och vi vinner med nitton och gör mer poäng i en match än tidigare under säsongen. Annars är man glad att man valde en inomhussport, tittade lite på en fotbollsmatch genom fönstret innan vår match. Minusgrader, snö och regn i luften samt en go vind från havet. Skönt att sätta sig med en kaffe inomhus då. Vill minnas att morsan vart glad när jag la ner fotbollen för basketens skull. Annat var det med min morfar som tyckte att jag skulle "sluta kasta i trattar". Haha. Hörde om det stackars ligalget som spenderade hela natten i en buss utan värme och med en förlust med två poäng med sig. Jaja, när det går snett så går det verkligen riktigt snett. Stackars satar, annat är det med en bortamatch i Mölndal, fem minuter hem. Tyvärr hade de nån ny "musikansvarig" i år, borta var förra säsongens goa rock musik och ersatt vad den med den vanliga totempålemusiken som förmodligen kan väcka döda till liv eller i mitt fall, nästan tvärtom.
Verkar som om förkylningen börjar ge med sig lagom till arbetsdax på måndag igen, finns nog inget som lite alkohol inte kan lösa eller förstöra. Och i veckan hoppas jag att den kommer i min brevlåda; "Town to town, sun to sun", en dubbel live DVD och CD (lite lugnare än ul...) med The Brandos. Det e bidar det, som morfar sa en gång i tiden...
/henrik

Inga kommentarer: