Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

lördag 9 februari 2008

My shit´s fucked up.

Tror bara Carlsson d y är med på att mina rubriker är titlar på låtar som jag gillar. Försöker också hitta en titel som passar in på det jag skriver. Denna var enkel, en kort låt av salig wz efter att han fått sin cancerbesked. Nu var my shit betydligt värre...feber, konstant huvudvärk, värk i alla leder som fanns och ingen aptit! Det sistnämnda har aldrig hänt i mitt liv tidigare. Idag mår jag ff inget bra men betydligt bättre än innan. Så sorry biwbloggare fyra dagar utan uppdateringar ska inte hända igen. Vann med en gjorde vi dock i dag. Igen. Och har fått i mig lite juice och pizza. Men är trött på té, banan och mamma! Jag åt ett äpple i dag. Första gången detta årtiondet. Jag kommer nog bli sjuk igen, passande med en veckas ledighet då...
/henrik

Inga kommentarer: