Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 5 februari 2008

Wallking down Jericho road

Hemma efter att ha haft friluftsdag på som vanligt svinkalla Ruddalen. Brrr, hur är skrinnare funtade egentligen? Eller bandyspelare? Ungarna är dock för goa och åker på så svetten lackar och inte en trist min nånstans. Själv mår man sådär, d är hemma i feber och f-n vet om inte jag också har en släng av det, men som lärare är man inte sjuk. Det bara är så.
Läste coach J matchreferat och min respekt växer. De sköt kopiöst många treor mot oss men han menar att det är deras identitet som lag och den ska man inte överge. Respekt som sagt även om sådant resonemang ligger farligt nära Pyrhus segrar. (Slå i Wikipedia om du inte vet vem han var, tror bara carlsson d y har koll på det)
O han ja, han önskar sig fred på jorden eller sm guld för GAIS på sin födelsedag. Ehh, jag tror alternativ ett är lättare att fixa än det andra. Jag ska göra ett försök.
Såg matchen på dvd igår och blev jädrar i mig orolig trots att jag visste resultatet. Är dock mycket nöjd med "vår grej" (citat fr J) som i andra halvlek var att låta för oss, rätt spelare hos dom skjuta. Sen va vår grej är vet jag inte riktigt, mer än att vi har en djävla moral och vinner i stort sett alla jämna matcher. Vi hade en bra träning igår också, the day after med spelare som var så där lagom gnälliga och småfula mot varandra. Tjejerna börjar bli vuxna tror jag.
Funderar så smått på att "öppna upp" för kommentarer på biw, men vet inte riktigt om jag orkar läsa vad fw, carlsson d y och övriga tycker. Får se. Jag gör ju det här för mitt helt egna nöjes skull...och förhoppningsvis att jag retar upp nån lite också.
/henrik

Inga kommentarer: