Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 11 februari 2008

When i´m up i can´t get down.

Såg Boston vs San Antonio igår. Faktiskt ganska kul och bra match. Dock förstörd av alla dessa reklamavbrott och av dessa skitsnackande idioter till amerikanska kommentatorer. Och den ene har väl varit coach för Knicks tror jag? Mina öron blödde nästan när han och den andre försökte vara lustiga hela hela hela tiden. Nä, tacka vet ja den gamle engelske kommentatorn som på 90-talet kommenterade NBA på gamla goa Screensport. Han hade ingen aning om nått och var rolig utan att veta om det och sånt e roligt. Hans tre favoritrepliker var;"Nice shoot" och det spelade ingen som helst roll om det var en airboll eller en påse, "what a solid citizen he is" framförallt riktat till grovt överviktige Kevin Duckworth samt "what a powerhouse he is" som tja riktades till de flesta. Sen höll han reda på poängen också. Det är underhållning det! Mer behövs inte.
Pratade med fw igår, han var ngt bitter. Haha..välkommen till min värld av harvande. (Jag älskar det uttrycket b(u)y the way) Snart dax för träning igen, det var ett tag sedan jag hade nån, få se hur många av tjejerna som är hela. Själv är man ju a solid citizen...
..och fritt fram att kommentera nu. Som Al Bundy säger:"Common everybody-shoot me!"
/henrik

Inga kommentarer: