Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 19 februari 2008

Truth lies low

Så. Har skrivit klart månadens program. Åtta matcher på en månad i.o.m jsm. Det blir verkligen "march madness" även för oss. Ska bli kul att möta landets bästa juniorlag igen, denna gång på hemmaplan. Det blir tufft men visst har vi chans. Läste på förbundets hemsida om ett pris med det märkliga namnet jupiterpriset. Tydligen ska det delas ut till herr och damligans bästa försvarsspelande lag. Tja, jag kan ju inte dissa allt så det är väl okej antar jag. Kul att titta på vår tabell, där samtliga lag utom ett har släppt in tusen eller mer poäng så här långt. Det verkar som att vi för tredje året i rad blir det bästa försvarsspelande laget i ettan, men nått pris? Tror jag inte. Skriver mitten av februari nu och det är högtryck i skolan med nationella prov, x är så trött på morgonen att jag nästan bär honom till dagis och själv känner man att man lever på kvällarna efter träningarna, orkar knappt ta mig från soffan till sängen. Snart bara en månad kvar till den allsvenska premiären och demonerna börjar så smått att samlas igen för att slå ut i full blom i slutet av mars. Har funderat på att installera en räknare här men det verkar vara för krångligt och helt ärligt struntar jag i om tio eller tusen läser vad jag skriver. Så viktigt är det ju inte. Nä, dax för bamba och ikväll ser jag framemot en kul match mellan istapparna från bussen och takläggarna (eller nått) från norr.
/henrik

Inga kommentarer: