Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

söndag 23 mars 2008

15 feet of pure white snow

Läste två alltid intressanta skribenter i dag, fast olsson på gt var ganska ointressant i dag, ska köpa billagan i morgon och se hur han som vanligt dissar GAIS. Den andre var jk på 08 hemsida där han bl.a konstaterar att man ska respektera spelet och en sak kan vara att domarna ska ge coacherna en teknisk foul var innan matchen börjar. Que? Hoppas inte det var allvarligt menat, man undrar ju. Annars en välskriven text som vanligt med som vanligt rättmätiga påhopp på alla anonyma "haters" på olika sajter. Jaja, det står ju fritt att reagera på olika texter och kritik från anonyma. Själv undervisar jag i att barnen ska kunna ta kritik men också tänka på varifrån kritiken kommer. Om en polis stoppar mig så lyssnar jag, om en galen ifkare vill prata med mig om fotboll går det in genom ena örat och ut genom det andra utan att passera gå. Handla utifrån varifrån kritiken kommer alltså. Sen om det är rena personangrepp, så är det ju en helt annan diskussion of course. F ö lyser goda basketbloggar med sin frånvaro. Slog på texttv och såg reultatet Marbo-Visby 0-2. Snacka om meningslös information, trodde först det var wo innan jag kom på att det iså fall skulle stått 0-20. Mer snö idag och jag som ska uppför mölndals kråka ikväll. Men om en vecka är det vår;GAIS premiär i allsvenskan. Fan trot.
/henrik

Inga kommentarer: