Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

lördag 29 mars 2008

The bottomless hole

Fasen. Glömde den nye armeniern. Hmm, han går in istället för Friberg tror jag. Gillar GAIS annonsen "Vi tog dem på hö, nu tar vi dem på gräs också" fast frågan är om det inte blir på lervälling med tanke på vädret. Annars lugnt idag, såg att båda ettan lagen förlorade i kvalet i dag och på statsitiken kan man utläsa varför. Förlorar man returtagningen med ca 20 ribbor så kan man inte missa ett skott om man vill vinna. Och det har la aldrig hänt? Läste att fw tackar för sig, ngt biw vetat om en tid men ett visst mått av etik har man ju. Nu är silly igång om vem som ska efterträda och en inte allt för vild gissning är väl att den ene av bröderna T flyttar till landet. Hade annars varit spännande om de hade vågat ge jobbet till fws kompis. Nä, inte jag, vi är f ö inte kompisar utan bara sidekicks. Såg lottningen i udm och anmälda lag till bbf. Basketsäsongen omstartar ju lite för mig på måndag, men vi drar ner lite på träningarna så att tjejerna och en själv hinner med skolan i lite större utsträckning nu. Har också skrivit av mig på klubbens hemsida och det känns som bokslut efter bokslut är på gång. Nä, i morgon kl 15 vill jag se dig i betongbunkern. Det handlar inte om liv eller död, det handlar knappt om fotboll, det handlar om GAIS. §3 Sällskapets mål. GAIS mål är att spela fotboll i elitsammanhang. Ur GAIS stadgar

/henrik

Inga kommentarer: