Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 3 mars 2008

Hell no I ain´t happy

Självklart satte Dirk en trea och tog matchen till förlängning igår. Jag tittade på klockan, den visade 00.47 och stängde av. Typiskt men var helt enkelt för trött. Bra dag på jobbet i dag, ungarna skötte sig och jag var ganska pigg trots en konferens på slutet. Hem snabbt och köra i till gympa och sen till hallen. Bra träning idag också men det krävs mycket energi av mig för att det ska bli så och utan middag (hinner f-n inte) blir jag matt. Snackade lite p85minnen med es i hallen och lovade honom en glass om han sätter en planka i trea i morgon med flit. Så ska du på matchen så vet du. Försökte också övertala honom om att sätta ett straffkast direkt i och sedan sätta det andra planka i. Undrar om han vågar och undrar vad jf/dc samt dj tycker. Annars är han en av de bästa spelare jag coachat tillsammans med nuvarande coachduo. Jag vill påpeka att jag bara är 40. Diskuterade basketens härliga tävlingsansvariga med mp och ml där man bl.a lottar om herrligan på säg en kvart, gör ett slutspel på damligan som är horribelt orättvist, inte låter lag som har en teoretisk chans att kvala får lov att göra det, förmodligen ändrar i kvalet till damettan samt tycker att fyra matcher på en helg är okej i jsm, dessa spelares viktigaste matcher på hela säsongen. Jag vet, gnälligt men jag är ff trött. Det är tur att basket är så förbannat roligt annars hade jag gjort patron ur för länge sen. Funderar på att åka till landet på onsdag för att kolla om idrottens idé följs men vette fan om jag orkar. Läste ut King igår och som vanligt har han ett öppet slut vilket jag ibland gillar och ibland inte. Bra bok dock, nu väntar det lite lugnare med kommisarie Banks på den engelska landsbygden. Kommisarie ja. Är det jag? Kommer du ihåg den fw? Hysteriskt kul indeed. (Rubriken ä r faktiskt en låt med Drive-by Truckers.)
/henrik

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vekling! Klart man ser klart matchen och genomlider en dag i trötthets-koma på jobbet dagen efter.Förövrigt vill jag avråda alla otränade människor +35 att spela Laserdome.Jävla trams har ont i hela kroppen.

Henrik sa...

Vem är vekling egentligen? Pröva att ha lektioner med 30 elever, ha träning i stort sett varje kväll med 12 tjötiga tonårstjejer, ha hus utan fungerande diskmaskin eller dammsugare eller fungerande tonåring. Däremot verkar laserdome vara ett jävla trams.

Anonym sa...

Stackars liten.Specielt det där med
trasig dammsugare måste vara ett hårt slag för dig.

Henrik sa...

Jaha. Nu börjar bloggmobbandet.