Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 24 mars 2008

The warrior´s son

Hemma 01.40. E på tok för gammal för sånt här eller helt enkelt ur form. Snö var det en del också om man säger. Köpte gt allsvenska bilaga i dag och inget nytt under solen, GAIS tippas näst sist av alla "experter" med bara ljungskile bakom sig. "Inte mycket" talar för de grönsvarta och "en hel del" talar emot kan man läsa vidare. Bra, om de hade hypat GAIS hade jag blivit orolig på allvar. Men visst, ett vilt spekulerande kan ju vara roligt men knappast troligt. Själv känns det som läge att överraska, armeniern verkar bra och Wanderson kan bli en sensation i år, det visade han glimtvis i höstas. Premiär inom kort. Köpte Kingbok nr 45 i helgen, en tegelsten på ca 700 sidor på engelska. Hur mycket kan man skriva egentligen? Detta är min sextiofemte blogg tror jag och jag har fullt upp att inte upprepa mig. Jag upprepar mig aldrig... Annars inte mkt som händer i basketankdammen. Scania Cup avslutat och det känns ganska ointressant, förmodligen för att jag inte var där. Money money dock, läser att de har 12 åringar med i turneringen och det ska väl vara likadant i bbf också tror jag? Inte helt övertygad om det positiva i detta, men f97 ska ju vara med så jag vill knappast kasta sten i glashus. Missade nba i går men tysken vart tydligen skadad och marabo förlängde säsongen men måste vinna i eldkvarnland med hiskeligt mycket för att gå till semi. Nja, roligt när matcher ändå gäller nått mer än bara äran. Det har åtminstone jag fått nog av i tre år. Vore kul att få tävla på riktigt igen, men inte nu för nu är det dax för snöbollskrig och tefatsåkning med x. Måtte snön försvinna snart, tur man har en tjock bok.
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Samma "expert" skrev att GAIS skulle sluta sist i allsvenskan 2006 och näst sist förra året.
Dom bryr sig inte om att kolla upp dom små landsortslagen.Lika bra så.

Henrik sa...

Men skulle inte du bli nervös på allvar om GAIS hypades? Köp Flogging Molly biljetterna, har köpt Steve Earle biljetter idag. Ska jag köpa GAIS vs Ellos biljetterna.. äh va fan, jag ringer.