Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 12 mars 2008

Float

Det finns få plattor som håller måttet över åren och som verkligen bara har bra låtar. På rak hand kommer jag på "Misplaced childhood" med Marillion, "Lives in the balance" med Jackson Browne, "Den vassa eggen" med UL, "Gunfire at midnight" med Brandos och Runrigs "Cutter and the clan" samt "Back on the stamping ground". Men nya "Float" med Flogging Molly kan bli ny på min lista "kompletta mästerverk". Fick den igår och såg att den fick tre plus i gp. Not to bad. Konstaterar att ligalaget bara fick massmedia via tt igår, fanns alltså inte en reporter i hallen, synd men inte oväntat men tanke på säsongen. Var dock en bra ledare i programbladet och messade den ena av mina tre arbetsgivare att lägga ut det på hemsidan. Lite av "eftertankens kranka blekhet" som nån har sagt för länge länge sedan. Men, trots allt, lite uppfriskande att läsa.Euroleague ikväll och jag ser framemot en god underhållning och nya minnesvärda citat av kommentatorerna. Final four börjar närma sig och det slår alltid timeoutNCAA och gåbasketNBA som jag har konstaterat tidigare. Läste vidare om en brottningsbollsfjant till målvakt som gnällde på sin fd tränare. Tränaren svarade tillbaka men ville inte sänka sig till en sandlådenivå. Haha och vad hade han redan gjort? Kommer aldrig fatta den sporten. Vidare i morgonbladet kunde man läsa att det gjorts en undersökning på universitet angående hur många som håller på GAIS, öjs eller dss här i stan. Föga oväntat var flest supportrar till dss och det förklardes med "deras framgångar". Åh fan. Skönt att se att GAIS sympatierna kommer mestadels från arbetarlägret. "GAIS är rock´n roll och blåvitt e disco", som alla vet. Tittade in på coach/bloggkollegan Holmgran som är läsvärd och såg till min förtjusning att han måste läsa mina rader också, på annat sätt kan jag inte tolka att jag nu har mitt namn rättstavat där. Not to bad again. Nä, dax att käka, träningsfritt i afton och ska mellan varven kolla in hur det går på landet samt utfodra, leka, lägga och underhålla x.
/henrik

Inga kommentarer: