Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 20 mars 2008

School´s out

Påsklov. Har skickat hem barnen, kommer att sakna dem men inte arbetsuppgifterna. Inte mycket kvar nu, efter påsk går dagarna fort. Vi orkade inte igår, bensinen var slut hos de flesta av tjejerna och jag varken ville eller giddes att skälla igång dem. Dock så kommer vi "delad 4", är det laget som släpper in minst poäng i serien, har inte förlorat mer än en match i rad och vinner 15 av 22 matcher. En klart roligare säsong än förra året då det var mycket skit runt omkring, men visst har det skvätt lite denna säsong också. GAIS vann med 1-0 igår och den allsvenska premiären närmar sig allt mer. Ser framemot att stå i betongbunkern med ångest och carlsson d y bredvid skrikandes "Heja GAIS" så att man blir lomhörd på ena örat. Ska bli gott att få negga riktigt rejält igen även om det har hållits uppe under ligalagets matcher i år. Var och handlade med en miljon människor i eftermiddags och träffade en gammal spelare, Dragan från Nässjö som flyttade hit för ca 10 år sedan och gjorde en säsong med mig i A-laget. Han var lite sugen att börja igen och jag funderar på om jag ska tipsa jf eller Corsman. Ack ja, det var tider med gamla p77 och vi snackade lite om Stålhandske som även han var i stan en sväng för länge sedan. Det vore ett nyförvärv det dj, även om man fan inte kan höra vad han säger men en bättre poänggörare har jag inte coachat nån gång och kanske vi kan övertala frun att göra comeback? En sk dubbelvärvning, vi har ju lyckats förr. Nu hoppas jag att jag vinner kampen om fjärrkontrollen och kan skifta från Disney Channel till Euroleaguematchen ikväll. Har en starttid i en tidning och en annan tid i en annan tidning. Jag får väl gå på chans. Glad påsk alla biwbloggare.
/henrik

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur hamnade cissi o jens i hbg?