Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

lördag 28 juni 2008

Aces high

Slutet av juni och basketlandet ligger lugnt. Inte mycket händer och semestrar närmar sig. Här hemma tränar d med the club (känt nu även i Skåne;)) i bland och i tränar lite hon med, fortfarande utan min hjälp dock. Det var ett tag sedan jag höll i nån träning nu och min senaste match var faktiskt en fotbollsmatch med klassen. När det gäller senaste basketmatch var det finalen i udm som slutade med vinst. Så nån likhet med han Ljungberg finnes alltså inte. Missförstå nu inte, jag vill fortfarande coacha, time will tell. Aces high inledde dom med igår på sin turné och Rime of the ancient mariner var med i setlistan. Maiden är på gång till stan även om det är ganska exakt en månad kvar och nej, kommer inte att köpa nån t-shirt med Eddie. Den tiden är long gone. Läste om läraren som fick sparken för att han var hårdrockare förresten. För många kådisar i skolans lärarkår tydligen. Ska man skratta eller gråta? År 2008 skriver vi och inget förvånar mig längre. Fick också reda på varför tc lämnade Rainbow en gång i tiden c dy. "Black magic tarot cards and a torch through my window" skrev han himself på en fansajt. Och om Blackmore skrev han "he is happy now with his cello in the sherwood woods in the seventies and we never got along so well". Hahaha. Gammalt folk. Idag är det x och jag, det andra könet ränner inne i stan en lönelördag vilket jag aldrig kommer att begripa. Ska försöka få x att lyssna lite på Mr Dickinson och Co. Även om han verkar gilla Dio bättre för han drar alltid fram det cdomslaget, "kolla pappa, en döskalle". Hrmm, han har rätt på mer än ett sätt.
/henrik

Inga kommentarer: