Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 12 juni 2008

Tears of the world

Finns inget så vemodigt som en skola utan ungar. Har gått här och städat och plockat undan lite ihop med två kollegor, patienterna är long gone away sedan i tisdags. Ska försöka bli färdig i morgon så jag kan göra patron ur fredag den trettonde, vore ju lämpligt. Fick sms av c d y som såg final nr 3 på vhs i efterhand. Fick tydligen inte med slutet dock, leve vhs! Funderar på att köpa en tjocktv, walkman, disketter och nga c90 band och remember the good old days i sommar. Dessa tankar kanske har att göra med nya Uriah Heep plattan som jag ehh kom över i veckan. Ytterligare ett gammalt band som startat om och det låter onekligen som förr med Mick Box i högform och klaviaturslingorna känns igen. "Tears of the world" kunde varit gjord för trettio år sedan och det är positivt menat. På tisdag gör jag min comeback in the hall. f97 har avslutning och ska givetvis spela mot sina föräldrar. Poänggörarare har jag ju alltid varit och tydligen saknar the league club en sådan så who knows? Känner jag mig rätt (och det får jag ju hoppas att jag gör) kommer jag att vara helt slut efteråt. Annars lyser basketnews med sin frånvaro, det är lite landslag där, lite rykten där, lite dösnack på olika bloggar här och där och på klubbarnas hemsidor är det stendött. Även på GAIS hemsida står det nada nytt. Men i det fallet tolkar jag det positivt. "En inställd spelning är också en spelning" typ som ul sa. Ska nog inhandla hans nya bok i sommar och sätta mig i skuggan en dag med en kall dricka och läsa den. Frågan är vad jag ska göra övriga 58 lediga dagar?
/henrik

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du hade åtminstone varit billigare att kontraktera än ditt tidigare tips på spelare.........

mvh

2-1

Henrik sa...

Nja. Säg inte det. Däremot passar nog inte min spelstil in i lagets tror jag...
/h