Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

söndag 29 juni 2008

Spårvagn genom ljuva livet

Har fan ingen aning vad jag ska skriva om. Låter bra va? Huset sover och jag kommer från c d y efter att ha kollat em finalen. Fy va trött jag e på fotboll nu. Dom kallar basket för kärringsport, hrm finns inga som får så ont som fotbollspelare, men det har jag skrivit förut och jag upprepar mig aldrig upprepar mig aldrig. Gött att man är utomlands när allsvenskan omstartar, GAIS har ju Hif borta och det ska jag försöka glömma av när jag badar med i och x eller tar en sen öl eller två. Funkar det o messa från Ekvatorn typ? Annars? Tja klippte gräset i regn vilket ju är synnerligen meningslöst men va fan ingen basket, inget GAIS och hela familjen hemma så lyssna på Maiden, Heep eller nått annat va ju inte å tänka på. Känner att det blir svårt att "upprätthålla" mitt Coach-in-west som skåningen döpte mig till i dessa sommartider. Visst nått ungdomslandslag spelar tydligen träningsmatcher. Föga intressant. Satte mig faktiskt och kolla på dvd matchen mellan Eos och The club i våras. Har du tittat på den J? Jag bara älskar ditt ansiktsuttryck när en av mina postar upp en liten skånetös och vi blir fem pinnar upp. Ah those times! Just det, den matchen har jag behållit. Den äldsta vhs (blir det då) basketfilmen jag har är dock från 1991 och när p74 vinner lundaspelsfinalen. Går knappt att titta på längre. Uppkast och jag sitter ner, vi vinner uppkastet bollen går till guarden, jag står upp. Hahaha, jag satt i ca fyra sekunder på hela den matchen. Ah those times again! Jaja, jag har fortfarande fan ingen aning vad jag ska skriva om.
/henrik

Inga kommentarer: