Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 18 juni 2008

The deserter

Nä. Orkade inte gå upp denna gång heller och ångrar mig inte. Sova är en favoritsysselsättning och jag föddes nog trött och hungrig. Celtics vann i alla fall såg jag, kan inte skriva att jag bryr mig så mycket om det egentligen. Nä, ser fram emot osbasketen som börjar den 9 augusti. Blir bra mycket roligare och förhoppningsvis inte speltider mitt i natten. Och Salon i the league club var med på landslagsläger. Första egna produkten sedan Jonas dagar, för ska vi vara ordentliga så kom ju Ringström från Kviberg. Sen att han utvecklades i the club är en annan sak. Faktum är att undertecknad coachade när han gjorde sitt rookie år i herrlaget. Minns att han inte fick så mycket speltid och tränade si så där faktiskt men på vårkanten var han bättre än de andra långa störarna jag hade men ska ärligt erkänna att jag inte såg den utvecklingen hos honom som en ung tanig sextonåring. Salon hade jag f ö också ett år och han var den värsta poängplockare jag har haft. Han dominerade fullständigt, speciellt i scania när vi kom trea, då han var han nästan ostoppbar. Tror att åren i Jämtland härdade honom bra och hoppas på det definitiva genombrottet i höst. Länkade eller vad det nu heter för en vecka sedan och såg till min skräck att jag haft ca 400 "unika" besökare på en vecka. Ska man vara glad, ödmjuk eller oroad? Tja, lite av varje tror jag, gör ju ff detta framför allt för mitt egna höga nöjes skull och så är det alltid kul att reta nån. Funderar på om man ska "copyrighta" namnet basket-in-west. Det var nån gång på åttiotalet som nån på kansliet kom på detta "fräcka" namn till dåvarande klubbtidning för the club. Föga anade man dess efterverkningar...
/henrik

Inga kommentarer: