Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

söndag 22 juni 2008

Rainmaker

Ser att GAIS söker en klubbdirektör i en av de coolare annonser som jag har läst. "Du behöver inte vinna skytteligan" står det bl.a och nä, det lär inte ens anfallsspelarna göra. Mål är en lyxvara. Absolut ingen basket i dag, regnet öser ner och i tidningarna står det bara om fotbollsem som jag börjar tröttna på. Rejält. Har gått så långt som att jag har hyrt en film som ligger och väntar i detta nu. Har nu varit ledig så länge att jag inte vet vilken veckodag det är, dagarna går enna ihop, men d ska börja jobba i morgon så nått säger mig att det är söndag i alla fall. Nån nbadraft är tydligen på gång. Who cares? Inte jag, men tycker att han jerebko tog rätt beslut. Bättra på statsen ännu mer, skaffa mer erfarenhet. Nba kommer nog att finnas kvar.Tja, mer hade jag inte nu, kortaste inlägget sedan jag började med det här, men vadå? Enjoy every sandwich, som han sa, salige Warren. "let it rain on me, rainmaker" (Tony Carey)
/henrik

Inga kommentarer: