Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 24 juni 2008

The siege and investitute of baron von Frankensteins castle at Wessiera

Ser att Mike lagt ut ett program för sommarträning på sin hemsida och the clubs. Hoppas många tar del av detta och kör enligt programmet. Minns när jag träffade honom och Kat för första gången, var ganska säker på att jag hade gjort ett klipp med henne (och det hade jag ju) och blev med tiden mer och mer övertygad om att Mike också var det, i egenskap av fystränare då. Till slut fick jag med je på tåget och Mike tog över fysbiten även för the league club. Bättre fystränare har jag inte träffat på och det faktum att han är kvar ytterligare en säsong tyder på att man är nöjda med honom. Minns att Kat vart irriterad då jag tidigt insåg att det gällde att få honom att trivas i stan och klubben. "You have surely done that", kommenterade hon för nått år sedan, när de båda beslöt att stanna efter några om och men. Såg mitt namn som ledare på ett summer camp igår. Nej, inte the clubs. Har jag sagt ja till det? Förmodligen. Kommer jag att åka? Förmodligen då jag inte har börjat jobba då och campet är fullt med folk som jag inte känner och kanske mer viktigt, de känner inte mig. Hyfsat lag som usa ställer upp med i os får man väl skriva, med Kryant och Overrated som två höjdpunkter. De har tydligen inte vunnit sedan 2000 och det kan kanske vara dags nu, även om det verkar som om ryssarna tar hem allt i nästan allt. Nytt peak igår med nästan 80 "unika" (va fan betyder det-egentligen?) besökare här på biw och ser till min glädje att jag har både skåneklubben och coachen bakom mig. Ska jag börja tänka på vad jag skriver nu? Ni som känner mig vet svaret.
(Rubriken enkom för c d y. Och jo, det är en låttitel J, med Blue Öyster Cult)
/henrik

Inga kommentarer: