Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

lördag 14 juni 2008

Tuff match

Jaha. Så gaisiskt då med mål i baken när det nästan e slut. Inte orättvist dock, märklig idrott ändå fotboll, där ett sämre lag faktiskt kan vinna eller åtminstone spela oavgjort. Händer inte så ofta i basket va? Inte oavgjort i alla fall. Häckeländet hanns klippas i alla fall, hade god hjälp av vinden som drog iväg det mesta innan jag hann rafsa ihop det. Inga taggar i denna häck men min förra hade nga rejäla taggar och då som nu bor jag vid en väg. Idag var det skitsamma. Ska ju agera flytthjälp i morgon och det ska bli intressant att se vad sidekicken har som är värt att flytta mer än läroböcker och ul:s samlade verk. Det senare är ju i.o. för sig tungt så det räcker. En riktig författare och inte en blöjbloggare som undertecknad, mailar att biw har en bra "anda" och att jag borde skriva en bok. Tack för det, men mina memoarer ligger förhoppningsvis långt in i framtiden. x har fått ett nytt playstation spel och vill ha min hjälp. Förklaringar bara på engelska, tusen olika knappar att trycka på och vapen att använda och så står det 3+ på spelet. Sure. Borde finnas nått som det står 41+ på, det hade jag kanske begripit mig på.
/henrik

Inga kommentarer: