Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

torsdag 26 juni 2008

Punch drunk grinning soul

Så, fick lite insideinfo idag. The league club har tydligen gjort klart med sin andra jänk, som då ska vara den "publikdragande Joey Johnson typen" om jag fattat allt rätt. Namnet, tja tänk på Lödders betjänt och så nått efternamn på det. Hoppas det blir bra, det är ju alltid ett vågspel det här med amerikaner, man vet aldrig var man får förrän man har fått det typ. Pressrealse e tydligen på gång. Sen återstår bara att signa en comebackande spelare och en junis till, sen vette sjutton om pengarna räcker till den önskade eu spelaren. Synd, jag som har mängder med tips. Och Ekong lämnar GAIS för spel i skansen och ger på så sätt GAIS litta pengar i alla fall. Ett nyförvärv ska tydligen presenteras i nästa vecka även där och det lär la inte vara nån gårdapöjk kan man anta. Vinst med 1-0 igår i alla fall med inte mindre än tre brassar tror jag. Magnus och Brasse finns numera i GAIS. (För er icke rättrogna heter tränaren Magnus) Har läst ut boken "Skumtimmen" och kan verkligen rekomendera den. Skönt med en svensk deckare som inte skrivits av en kvinna. Fanns inga lovescener överhuvudtaget och ett kapitel var enna i King stil. Slutade läsa halv två i natt, tur att man har sommarlov. Gjorde annars nått jag inte gjort på länge, tog bilen en sväng och hamnade i Fiskebäck och satte mig där likt Afzelius skrev "för att vindarna skulle blåsa mig ren". Shit va kallt, satt la bara en fem minuter på stenarna. Slutet av juni och inte en käft där mer än jag, inte konstigt. Var länge sedan jag frös så i juni och då har man ändå varit ett par vändor i blåshålet som går under namnet nya Ullevi. Intressant att de inte bestämt sig för namn på den nya arenan som innan gick under namnet gamla Ullevi (krångligt, nån..?) och att namnet Gothia Arena finns med bland förslagen. Finns det inte redan en sån arena med det namnet? Sell out!
/henrik

Inga kommentarer: