Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 13 juni 2008

Book of lies

Yes! Så gick man på sommarlov då klockan 14.21. Jag går ju inte på nån futtig semester som andra. Klockan 0830 den 12 augusti stämplar man in igen, det är en bit dit. Hann dock inte med allt och fick ta hem tre pärmar med jobb hem, men va fan, jag har ju gått om tid att jobba undan dom. Och x har bara en dag kvar på dagis, sedan är 10 år i rad där också klart och d håller på för fullt att kopiera betyg och visum inför hennes resa till lönnlövlandet i augusti. Ute och ränner i skogen nu, undrar vad mr tycker om det egentligen men det är inte min sak längre. GAIS testar en brasse till läser jag. Hmm. Börjar så smått sakna den goa ångesten. Ger mig fan på att om jag går upp mitt i natten för att se femte finalen så lär det inte bli nått avgörande. Men men det är ju så jag och basket funkar numera. Jag tittar och tycker bara. Har ju länkat eller vad det nu heter och tittade till min placering i eftermiddags och såg att man hade passerat sin skånske sidekick där. Men som tröstpris kan jag delge ytterligare ett gött citat hämtat från gt och som väl kanske sammanfattar tillståndet i nationen lagomlandet;" Jag har slutat kröka, röka och snusa och samlag var det länge sen. Nu kvarstår endast att sluta äta och att sluta andas, sen är jag befriad från allt" okänd. Nu återstår bara för mig att utmana x på fjärrkontrollen, ta en öl och se på när Italien förhoppningsvis ryker i em.
/henrik

Inga kommentarer: