Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

lördag 21 juni 2008

Mister in-between

Ja, då har snart midsommarn varit och det har vänt och vi går mot mörkare tider igen. Gött för en som har allergi och som mår som bäst regniga torsdagar i november. Var en sväng igår hos modern ute i skogen och det var knott till bedrövelse, men visst go mat och regn mellan varven piggade upp. Hade besök av head och ass från the league club häromdagen, tyvärr fick vi ta snacket inomhus då vädret inte var det bästa då heller. Efter lite snack om ditt och datt, mest ditt denna gång kom så det jag hade väntat på. Om jag var intresserad av att coacha ett juniorlag i the club. Jag är som alltid öppen för alla förslag (när fan ringer Messina egentligen?) så jag sa varken bu eller bä. Kommer dock inte att bestämma mig för något innan juli månad har kommit och gått. Inte för att jag har så jag kan välja och vraka, utan mer att jag behöver en buffertzon och tänka igenom det som har varit, det som är och fundera vidare på det som ska komma. Hade de velat ha svar nu hade de fått nej. Man behandlar inte mig hur som helst och sen tror att det efter ett tag bara är att köra på som om inget har hänt. Jag gillar the club och de flesta där, men det finns folk som jag inte vill se mer, än mindre prata med och jag är tveksam om jag vill utsätta mig för det igen fyra fem gånger i veckan. Dessutom har jag absolut nada att bevisa för någon. Ny Rankin annars för mig mellan varven, x fick sitt Ben 10 playstationspel och är oåtkomlig för resten av världen mellan varven. Det börjar dessutom närma sig en utlandsresa och jag undrar vad jag har gett mig in på egentligen, men vad gör man inte för sina ungar. Som Afzelius skrev en gång; "om ens barn vill att man ska ta ner månen gör man åtminstone ett försök".
/henrik

Inga kommentarer: