Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

tisdag 17 juni 2008

Return to fantasy

Så. Tillbaka in the hall för första gången på dryga två månader. Kändes faktiskt inte nånting. Spelade mot f97 och tror nog jag sträckte mig när jag blockade far out on the perimeter. Använde nog några muskler där som undrade vad fan jag höll på med tror jag. Spelade ju i vintras mot tjejerna och de har gått framåt, mer säkra på korgen, bättre passningar (studspass e ju bra mot långa stela pappor) och jag blev t.o.m utblockerad vid ett tillfälle. Var dock rejält trött efteråt och kan bara nicka igenkännande över uttrycket "they never come back". Min tid som spelare är definitivt över, om den ens var igång en gång i tiden. Slapp alla frågor om "hur är det?", vilket jag var tacksam över. Vet inte vad jag hade svarat eller sagt på den frågan och visst, när jag såg några av "mina" gamla spelare förbereda sig för träning utan mig så kändes det. Konstigt vore det väl annars. Snackade egentligen bara med Hansson, trogen läsare av biw som kunde bekräfta att jag hade rätt i att han hade kommit på sjätte plats i damklassen på Göteborgsvarvet. Men, han hade bara en framför sig som var äldre än honom i mål i herr-klassen. Not to bad. Å så klampade sidekicken in utan att hälsa och när man väl blev inbjuden till "the sack office" så satte han sig vid datan. Nya gardiner såg jag, bruna till färgen. Är det nya innefärgen? Såg två namn på ev nya spelare och de var inga lätta namn precis så var lugna, även om jag skulle vilja kan jag inte skriva vad de hette. Zöjdkwoi nånting typ. Well, han var busy så jag tog x ifrån sin lekkamrat Yannick (inte författaren, alltså) och satte mig i bilen som stod på the parking place. (Vet inte vad det här med the kommer ifrån, men gillar det på nått sätt.)
I natt ska jag gå upp och kolla på final nr 6. Tror jag.
/henrik

Inga kommentarer: