Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

onsdag 4 juni 2008

Hallowed be thy name

På jobbet i dag räknade mina patienter och jag myggbett. Svårt att veta vem som vann, men vi satt och kliade oss omlopp. Gott gry i ungarna ändå så här dagen efter, antar att mitt "e du man eller mus?" triggar några av killarna. Inte mycket kvar nu, på tisdag skickar jag ut dom på rast till 19 augusti, själv jobbar man en vecka till innan ens lov börjar och tar slut den 12 augusti. Från 16 juni till 12 augusti alltså. Ska jag skriva det igen? Haha. Får de mest underliga sms nuförtiden, idag fick jag ett som påstod att nån "lagar mig med blåslampa". Hoppas jag verkligen inte, skulle nog vara ett j istället för ett l där tror jag. Favoriten är annars fortfarande mailet om att "han på forbundet skulle hora av sig senare", men dagens feltryckning var inte långt efter. Såg på uppdrag granskning om obol affären. Tja, själv har jag aldrig litat på män i slips och kavaj och som bara pratar och pratar och pratar. Kan vara en delförklaring till att jag aldrig suttit i nån styrelse. Och därefter kom en skrämmande dokumentär om den amerikanska kristna högern. Huu, tur att några av oss har utvecklats i alla fall till att kunna tänka fritt, självständigt och kritiskt. Basket då? Tja, hittade en krönika av jf på the leagueclub sida och den var typisk jf om man säger. De söker spelare och även där är man ju numera kokt och rökt och vad du vill, på att försöka komma med ett och annat tips. Sidekicken tycker jag ska vara gästkrönikör åt dem. Oh yes, det kommer säkert att hända. Lär inte slippra igenom censuren tror jag. Dessutom kommer nog biw att tycka till lite så det räcker. Oroa och roa ni vet. Hur går det med t-shirten förresten? Behöver just det då jag har många med ett klubbmärke på, som jag ehhh inte riktigt känner för att ta på mig just för tillfället. Angående det sista jag skrev igår känns det i dag lite som, "bkg here we go again" typ. Kan fan inte bestäma mig för vad jag tycker och med den lilla information jag har så kan det bara bli lite aningslöst tyckande, men det är väl i.o. för sig det bloggar är till för?
/henrik

Inga kommentarer: