Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

måndag 30 juni 2008

I got stoned and I missed it

Läste ett kul inlägg på en GAIS sida som jag bara måste delge er så ni fattar vilket helvete vi har som går på fotboll i stans värsta betongbunker. "Tänk om Got Event hade arrangerat finalen där nere i Wien, då hade det inte varit någon grön filt på löparbanorna, de hade varit uppgrävda och det hade funnits uppblåsta svarta jävla hoppborgar som gjorde reklam för stans nyårskonsert och alla vakter hade kalsongvisiterat spelarna innan de fått sina medaljer". Hahaha. Men som vi säger, det blir möcke bättre fotboll på den nya arenan. Läste en blogg om Eurobasket, det var uppskattat bland alla dessa tradiga nbabloggar. Stod en del om Olympiakos som tydligen hade värvat de mesta som gått å värva men inte Anderson från Moskva. Det lär vara många om budet där säger mina källor. (skratta på fw, skratta på) Gamle Flash från gamla p73, som gick under namnet Högsbo (ja, här funkar inte the club ju) Supermyror en gång i tiden, ringde och ville att jag skulle skriva en text i the league clubs program, tror jag det va. Jag skulle skriva om det faktum att just the club är 50 år. Och det gör jag så gärna men det får bli efter den förbannade resan till turist/svett/tyskdjävlar/kamel/solhelvetet som jag ska till i övermorgon. Och c d y ska tydligen på Springsteen. Har sett honom, nja hörde mest förresten, satt ju halvägs uppe i himmlen i betongbunkern, men jag slapp kalsongvisiteringen då och hoppborgarna var nedtagna. (Rubriken är en Dr Hook låt. Har inget med mig att göra såvitt jag vet)
/henrik

Inga kommentarer: