Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

fredag 27 juni 2008

Dragon island cathedral

Vill man veta något, titta inte på tv, lyssna inte på radio, läs inga officiella hemsidor. Nä, privata sidor och bloggar, däri ligger framtiden, mest beroende på att det kommer direkt från källor som i vissa fall kan vara opålitliga, men oftast ändå har en viss revelans. Allt kommer underifrån indeed. Folket bygger landet som han sjöng, ul. GAIS har tydligen klart med Ekongs ersättare om man ska tro en grönsvart hemsida med namn och allt och inte ens gp orkar surfa lite utan skriver "har nått på gång erfar gp". Haha vilken oerhört hårt grävande journalist. Och the league club har klart med ny jänk (eller så har sidekicken förbannat kul nu...) och jag såg att min hrmm något kryptiska text igår gick hem, åtminstone hos "coach O" på basketscenen. Inte för att nån blev klokare av det som stod där men kul var det. Nå, fick efternamnet nu också (tydligen ringde mobilen ute på Landvetter, ska vara avstängd där va?) och det verkar bra, det jag har kunnat läsa om honom på nätet. Från S:t Petersburg tydligen och om jag fattat rätt, har spelat mot eller med Overrated. Orkar inte läsa all text som jänkarna hypar varandra med. Ut å googla nu ni intresserade/behöver fylla livet med nått. Missade Flogging Molly igår, ville inte betala så mycket som krävdes och dessutom riskera höra allt annat mög som spelades på den festivalen. Men om nån kan ordna Ebba, Ksmb, Attentat, Gbg Sound, Slobobans mfl på ett konsert så visst, rakar jag håret, färgar det (förslagsvis grönsvart) och ställer mig och diggar. Men Eldkvarn i mitten av juli passar kanske bättre för en 40 plussare, fan vet om jag orkar med hela Maiden konserten i slutet av juli. Tur att gamla Jethro Tull och Lundell kommer i höst. Mer my kind of tempo typ. Även om c d y försett mig med lite Gary Hughes/Ten musik. Hur det låter, tja rubriken talar väl om vad det handlar om, antar jag. Ny bok nu, en fiktiv dagbok med okänd författare står det. Sure, det bara skriker King om den och det faktum att en dog redan på första sidan talar bara mer för detta faktum.
/henrik

Inga kommentarer: