Summa sidvisningar

Alla föreningars förebild;GAIS

Alla föreningars förebild;GAIS

söndag 15 juni 2008

We gotta get out of this place

Saker jag inte gillar;snö, blowitt, lutfisk, kela med en isbjörn, rätta prov och att flytta. Hjälpa till är dock okej så lite fysisk aktivitet ägnade jag förmiddagen åt. Naturligtvis var lägenheten högst upp och ingen hiss fanns så det blev ett par vändor alltmedan celticsjim och jc d ä och ml tjötade om celtics vs lakers. Givetvis fick jag frågan vilka jag höll på och då är det kul att svara ingen. jt tittade som om jag kom från månen typ, men sen var det dags att bära upp saker igen. Ingen europé i celtics förutom de redigt mörka irländarna? undrade jag och därmed tog diskussionen slut. Mysig lya, och man kunde sitta på wc samtidigt som man duschade, bara en sån sak. Tackade för mig efter ihopsättning av hylla och klev ut i regnet som äntligen hittat till stan innan nästa skåp var på väg. Oroväckande nära som sidekicken bor en nu, men inte i stan utan till förorten österut. Tja, bättre än på landet antar jag. Är på sluttampen av Rankins senaste och mannen kan verkligen skriva, vette sjutton hur han ska få ihop alla trådar på de femtio sidor jag har kvar. Snackade f ö med en fd legendarisk domare som undrade om jag coachade numera. Det vet man aldrig sa jag och tog en kartong till. I morgon väntar så lovet på riktigt, tror det är dax att klippa sig, men nä, inte med häcksaxen. Funderar på att se matchen i natt, kan bli sista basketmatchen man ser på ett tag, ja om inte lakers vinner alltså, men det verkar inte så va?
/henrik

Inga kommentarer: